Tak Reti Nak Tutup Pintu ?!

Saturday, August 09, 2014

Assalamualaikum.

Kembali menaip.Walaupun takde idea.Actually entri kat blog ni lebih kepada luahan perasaan aku sebenarnya.Kalau boleh semua benda nak luah kat sini katekoo.

" Belajar tinggi-tinggi sampai Universiti , tapi tak reti nak tutup pintu ?! "


Kemain sentap kau ayat.Terus bagi atas muka.Aku paling pantang bila ada menusia yang pandai masuk bilik orang tapi tak reti nak tutup pintu lepas keluar pfttt.Nak nak bila bilik tu beraircond.Dibiarnya pintu terbukak memang tak merasalah sejuknya.Membaziaq namanya tu cehh.

Dah berbuih dah mulut rasanya duk ulang ayat sama " Tutup pintu lepas keluar " " Tutup pintu lepas keluar " .Tapi tak juga diendah.Dah tabiat dia macam tu dah kot .Kepala kalau dah keras degil,memang susah nak kasi lembut .hmm.

You Might Also Like

9 Like This Entry:

  1. rasa sakit je hati bila ada jenis orang mcm tu kan?huhuhu

    ReplyDelete
  2. Huhu..sabaq no...ok, seram pulak tengok gambar tu..

    ReplyDelete
  3. haa, yg jenis maen bkk pintu x ketuk dlu pon sme jgkk..haihhh...ahahhahah

    ReplyDelete
  4. perangai awak ni sama sebiji dengan adeq saya . Hahahaha nak nak mengamuk kalu x tutup pintu lepas kluar :DD

    ReplyDelete
  5. salam kenal..jemput join segmen nostalgia aidilfitri.. http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/08/segmen-nostalgia-aidilfitri-2014-by_8.html

    ReplyDelete