Gua Gila Running Man !
20:30 - 9 comments


Assalamualaikum chentaa 

Tak disangka-sangka,gua pun turut terjebak jadi fans runningman.Hukhuk.Dulu kemain kata tak best.Last-last ,termakan sendiri kata-kata gua .hikhik.Ada peminat runningman kat sini ? sila lompat sambil tangan kanan melambai.ehhhhhh.Mencarut pulak dah dia ni.Actually,gua baru je tengok cite ni,tengok sebelah mata je dekat TV2 , last-last semua mata terbukak haa boleh gitteww.Kemainn,masuk kelas je,semua duk hebohh cite pasai ni.Gua je yang ketinggalan.Sampailah gua tengok cite ni.Torbaikk gila lawak spontannya.Best best 

MASA MULA-MULA TENGOK CITE NI
Kawan : Pernah tengok runningman ?
Gua : Pernah .boring gila kot pfftt
Kawan : Iskk biar betol ? episod beghapa?
Gua : Episod satu .kenapa?
Kawan: lorr,episod 1 memang bosan.
Gua : ehhh? yekaa?

LEPAS DAH TENGOK
Gua : Kau tengok tak runningman minggu lepas ?
Kawan : Ehh mestii ,lawak gilaa dohh kwangsoo
Gua : kann??? gila sumpah lawak gila.First time aku tengok cite ni tau?
Kawan : zeriously? first time ? huh? /
Gua : Yolaa

Ehh ehh.rajin pulak tangan aku ni nak taip dialok aku dengan kawan aku harituu .Huhh
LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

9 comments:

  1. try tengok episod 162. siyez kelakar. Jom tengok episod 198. minggu ni ada infinite hehe

    ReplyDelete
  2. sayaa!!! dalam harddisk ada complete semua episode. duk ulang2 tengokk hehee

    ReplyDelete
  3. Tgklah channel 393. Hari ini ada.. Running man dengan group bigbang best.. Daebak..

    ReplyDelete
  4. haha.. running man mmg debaek!
    abg2 aisyah pun dri mule2 x suke.. dh jadi suke..tulahh~~ ckp lagi cite korea ni mencarut-carut apela..last2 terpengaruh jugak..kehkehkeh!!

    *sep,sep..aisyah pun peminat running man gak ;)*

    ReplyDelete
  5. hahah..
    mmg x rugi tgk RM ni..
    show pling lama btahan ni.
    aku minat ace Ji Hyo.
    haha

    ReplyDelete
  6. lol pernah rase. dulu kutuk kaw kaw sekali diri sendiri yang addicted haha.

    ReplyDelete
  7. ahaha dia nih boleh buat lawak lak.. ada gak kwn yg still tak suka Running Man, tapi kwn2 yg sebelum ni tak pernah tgok RM suma dah terjebak skaki tgok RM :D rasa bahagia bila ada minat sama, so nak sembang pun senang ahahaha XDD

    episod 1 best je cuma tak lah semenarik yg sekarang nih :D sbb mcm2 aktiviti dyaorg buat :3 ahaha

    baguslah minat gak RM last sekali hehehe XDD

    ReplyDelete