Freebies - Social Icon Image

Saturday, June 07, 2014

Assalamualaikum chentaa

Hai guyss . Malam ni gua berbaik hati nak bagi social icon untuk uols .For your information,this is my own create.Aku tweak colournya sendiri.Jangan ada yang claims cakap dia yang punya eh.Benci betul aku,manusia jenis macam tu .Guna benda ni untuk kegunaan sendiri je.Jangan ada yang re-freebies benda ni.Sila hargai hasil kerja saya .Last but not least,terimalah freebies gua yang tak seberapa ini hukhuk.

FREEBIES SOCIAL ICON IMAGE

BLUE

PURPLE

PINK

RED

BLACK

GREEN

YELLOW


RIGHT CLICK > COPY IMAGE URL
P/s: saiz dia memang kecik macam tu

You Might Also Like

11 Like This Entry:

  1. hehe .. comel3.. kalo size besar takde ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiks =) Tak menyempat nak buat yang besar.Buat yang kecik je heh

      Delete
  2. Jenjalan kat blog yang comel / cantik / kacak ni. :D
    Nak ajak join segmen fiqa jugak. ^^

    1). Segmen Saya Nak Doodle 48 Jam Part #2 by Fiqa Nsz

    Hadiahnya:
    Peserta terawal x3 - Doodle
    Peserta Random x7 - Doodle

    Segmen Tamat pada 11hb Jun tepat pukul 5 PM.

    *Klik pada link dibawah untuk menyertai:
    SEGMEN SAYA NAK DOODLE 48 JAM PART #2 BY FIQA NSZ

    2). Infinite Last Romeo Giveaway

    GRAND PRIZE / TOP REFERRAL (1 winner):
    1x Infinite Last Romeo Official Album

    LUCKY DRAW (16 Winners):
    1x MP3 shuffle + 2GB Memory Card (All copy of Infinite Album in it)
    1x INFINITE Replica Jersey (all members available)
    2x INFINITE Special Limited Edition Button Badges
    1x Infinite Key Holder
    1x INFINITE Button Badge
    2x Notebook
    8x Topup RM5

    Giveaway end: 15 Jun 2014


    *Click on the link below to enter:
    INFINITE LAST ROMEO GIVEAWAY BY FIQA NSZ

    Annyeong! >.<

    ReplyDelete
  3. adam ! kaknis mntk yg wrne purple tu tau ! :)

    ReplyDelete