Gua Suka Makan
22:32 - 8 comments

Assalamualaikum and Selamat Malam people

Its been 2 days.Malam ni baru nak update.Kalau nak ditengokkan balik entry yang lepas pun,2 hari kemudian baru nak update.Dah kenapa aku ni ? huh.Takpelah,janji berupdate ye dokk? Sebenarnya,gua decide nak update entry ni hari khamis lepas,tapi duk main tangguh-tangguh update,tuptup malam ni baru berupdate.Kejadahh? Esok gua kena attend extra class.Ya Allah malasnyaa.(╯°□°)╯Kenapa aku malas sangat ni.Hmm.Kemaiin muqaddimah entry.Terlebih emosi ehhhhh?

Minggu lepas gua sempat berjual-beli online dengan blogger Mojat Cerewet.Bukan jual-beli barang,tapi makanan.Uishh.Kemain tauu,makanan pun nak dibeli online HAHAHA.Kejadah bila semua benda di hujung jari ye dakk? Takdelah, aku beli makanan tu pun disebabkan makanan tu susah sangat nak dapat kat tempat tinggal aku ni haa.Lagipun dari hujung bulan tahun lepas lagi tau duk mengidam nak ngapp benda ni ? apa dia ? huh?PEPERO :)

Efek imej tranquile terbaik from picmonkey 

Yeahh.Nyumms :) Finally,dapat jugak merasa makan benda ni.Gua beli satu kotak besar.Dalamtu ada 8 kotak kecik.Satu kotak besar tu,gua sengatt sorang-sorang.Gila tamak tak hakuh? Behehee.Lepas dah setel bayar semua haritu,memng gila tak  sabar nak tunggu pos laju hantar.Rasa macam McFlurry pun adoo.Best sangat aihh.Mehla beli dengan blogger mojat ;) InsyaAllah berbaloi,walaupun ada sedikit yang hancur,tapi memang nasiblah,kena tanggung risiko bila beli online kann? 

Meh-meh.Jums pakat beli .


Toodles,
Assalamualaikum 
LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

8 comments:

  1. woahh papero baru. tak penah makan lagi :O

    ReplyDelete
  2. wowww, pepero ye :D hehe, btw, blogwalking from segmen MiaLiana =)

    http://theilusi.blogspot.com/2014/04/april-may-ga-by-amirah.html

    ReplyDelete
  3. Makanan pon boleh beli online..aku harap lepas nih nasi goreng kampung telur mata boleh beli online jgk..senang sikit..haha..happy blogging :)

    ReplyDelete
  4. papero tu apa? pelik semacam jek? hahahahaha review sikit..! :)

    ReplyDelete
  5. wah..macam sedap jer papero yang baru ni...teringin nak beli gak lah XD

    ReplyDelete
  6. kyaaaaaaaaaaaa belanja qila sikit woiii hihihihi

    ReplyDelete
  7. pepero baru ke tu? haha...
    tak pernah rasa pepero lain selain yang original punya T.T

    ReplyDelete