Bila Classmate Baca Blog Gua

Tuesday, April 22, 2014


Assalamualaikum and Selamat petang

Taip padam . Taip padam . Eurghh.Rasa macam tak nak hupdate entri lagi + pening kepala.Gila gua rasa macam nak bercerai talak 3 dengan blog gua.Malunyaaa.Sumpah malu + sentap bila classmate gua si Ismah bukak blog and baca entry gua ! Eurghh.Menyesal bapak aku kasitahu link blog aku kat depa.Eurgh.Dia cakap dia ada baca entry gua and dia tak henti gelak k.Aku pun buat muka pelik macam biasa sebab setahu aku takde pulak aku buat lawak dalam entry ? Gua menaip lepastu publish.Bila masa pulak nak melawak.Ehhhh?

But who cares ? Ini blog gua. Kesahh pulak aku.Nak gelak ke apa suka hati dia lah.Janji blog ni berupdate ye dakk ? behehee.Kepada mana-mana classmate aku terutamanya si Ismah yang sekarang ni duk baca entry ni.Terima kasih sudi singgah yaa ? LOL.Whatever la gua tak kesahh.Malas nak layan.Janji gua hupdatee beheheee.Sudi baca kan ?? Krik krik.Owh yaa.Esok gua kena perform untuk pertandingan syarahan bahasa arab sempena bulan bahasa kat sekolah gua.So,wish me luck :) I hope i can do the best,InsyaAllah.

"I Have No Time For Your Negative Bullshit "
Toodles,
Assalamualaikum 

You Might Also Like

18 Like This Entry:

  1. ala tak perlu malu, jadi blogger maknanya bersedia untuk di kritik, di ketawa, sbb blog is public kan,, unless awk privet kan then baca sorang2 lagi sedihhhhhh heheheh :) enjoy blogging ok :)

    ReplyDelete
  2. Yupp...tak perlu nak malu utk menjadi seorang blogger... Dalam dunia blogging memang macam2 yg akan kite tempuh... btw, keep it up... semoga berjaya..

    ReplyDelete
  3. Jgn benti blogging tauu..blobpgging best..rasa mcm tlis diary je.hee

    ReplyDelete
  4. Hihi macam cik akak gak.
    Family tak tau pun blog akak nie.
    Malu nak tayang haha

    ReplyDelete
  5. Hehe.. Sama lah dengan classmate saya pun. Katanya gelak aja dia bila baca entry saya. Apa yang lawaknya pun tak taulah. Maybe sebab saya ni totally lain di blog dan di luar.. :D Hehe, terima aja lah ya walaupun malulah jugak kens.. >.<

    ReplyDelete
  6. ala rilek laa. akak, bukan classmate je yg baca, lecturer pun baca gak. haha

    ReplyDelete
  7. orang yang gelakkan tu jeles kut dengan adam sebab dorang takde blog. XD

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. Nama pun blog dik..kalau xde org baca, sadis woo..kak Sally selalu je kena bahan ;)

    ReplyDelete
  9. kiter sama dik,..memula bt blog,..than dpt tahu kekkawan kelas stalker blog,.yg x tahan dh lama tuh...dia cakap banyak typo..then pensyarah pula jumpa..dye cakap blog budak2 sekolah..tambah sedih oooo...tapi buat do'no je lah.. hahahaha

    ReplyDelete
  10. bagusla die baca..hahaa..sekurang-kurangnyer ade gak cerita die

    ReplyDelete
  11. ahaha lawaklah... XDD
    relax je..
    btw good luck syarahan Arab hari ni..
    all the best..
    hopefully semua berjalan lancar.. aamiin..

    ReplyDelete
  12. betul3....kadang2 ade yg perli la....nak bace, bace je la....who cares, blog kite kan... :)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum... hehe...kak nasuha tak bgitahu pn dekat kwn psl blog akk...malu...

    ReplyDelete
  14. kau malu-malu suka kan sebenarnya. haha

    ReplyDelete
  15. hihih..hani ada jugak bgtau cousemate yang hani ada blog..waktu mula2 buat tu,dorang mengejek jugak la..kate ahkak blogger sey..n the geng..tapi dah lama2 jadi lali..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum sheila datang blogwalking daripada blog kak mia liana http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    *hahaha, dulu suka gak kalau orang2 yang kenal kita baca blog. skrg cam malu2 kucing dibuatnya. ahahhahaa

    ReplyDelete
  17. hehehehehheehhehe qila pun baru je kena tegur hahahahha.
    kawan laki pulak tu. dia tanya siapa crush qila. eheh lantak pi je hihihihihi

    ReplyDelete
  18. Depa cemburu belaka tu . Haha . Itulah , kadang tu malu jugak bila depa baca tapi kita sendiri beria-ia nak kasi link kat depa xD kahkah . It's normal maybe. :D

    ReplyDelete