Bermulanya Extra Class

Saturday, April 19, 2014

Extra Class
Assalamualaikum and salam hujung minggu people

Dua hari tak menaip.Rasa macam dah doploh bulan tak menaip.Blank.Tak tahu nak mula dengan ayat apa.Main hentaamm jek.Boleh gituuu ? ehhhh.Hari ni,aku rasa macam nak tenking orang je.(╯°□°)╯Geraam sangat aihh.Esok bermulanya minggu paling busy.Busy dengan extra class sampai pukul 4.30 petang setiap hari.Well said,kepala dah mula berserabut,stress dan feningg kepala guaa.Homework belum lagi sentuh,tuptup pergi sentuh keyboard laptop ehh ? bila nak siapp Adam oihh !

Baju sekolah,jadual dah siap kemas tadi.Tinggal homework dan persiapan diri aku untuk menerima hakikat yang aku ni PT3's candidate this year tuu yang belumm kemass lagi.Behehee.(。・ω・。)Kadang-kadang tu.Pernah jugak terfikir "Macam mana aku boleh jadi tabah masa aku darjah enam?" Tabah bila pergi extra class malam,pagi,petang.Bila difikirkan balik.Rasa macam perittt je hidup aku masa darjah enam.Takde masa nak rehat.Belajar,belajar,belajar .(~˘▾˘)~

And kalau difikir positif.Usaha aku selama darjah enam tu berbaloi.Alhamdulillah (˘▾˘) Allah balas cash usaha aku tu dengan 5 abjad impian setiap UPSR's Candidates.Rasanya,aku kena cari balik 'Ketabahan' aku masa darjah enam 3 tahun lalu.Prestasi aku akhir-akhir ni rasanya makin menurun.Lambat tangkap apa cikgu ajar.Mudah mengalah.Ya Allah tolonglah hambamu ini.I have to move on.Kena kejar cita-cita aku selama ni.Nak buat mak aku happy dan bangga dengan kejayaan aku ! #PRAYFORME

Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa yang ada pada diri mereka -Ar-Ra'd:11-

Toodles,
Assalamualaikum 

You Might Also Like

12 Like This Entry:

  1. good luck... buat sehabis baik...long way to go

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Teruskn usaha..pasti berjaya...

    ReplyDelete
  3. nak berjaya mmg susah dik...nak lalai tu yg mudah...so, never give up! each time bila rasa nak give up...just close ur eys, and find your parents faces and walaa~ :)

    ReplyDelete
  4. Takpe , pengorbanan . Nak cari ilmu kan ? Tak boleh putus asa . Semoga Berjaya .

    ReplyDelete
  5. Never give up Adam!! Good Luck okay, jangan malas2 dihh..Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian kelak.. xD

    ReplyDelete
  6. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian :)
    Zumal singgah dr blog Mia Liana...

    ReplyDelete
  7. gudluck yoooooo =) niat murni, in shaa Allah impian tercapai =)

    ReplyDelete
  8. inshallah adam. boleh. betul, ingat parents ;D
    CONFIRM BERJAYA!!!!
    u go boy!!! :D

    ReplyDelete
  9. chill la adam.... adam pasti boleh punya.... hwaiting !

    ReplyDelete