Si Nyamuk yang Pentingkan Diri !

Wednesday, November 13, 2013

- 
Assalamualaikum dan Salam Tengahhari
Aku ni seorang yang mudah baran dan sensitif,walaupun sifat 'baran' tu takda dalam diri ni,tapi kalau dah sakit hati,tiang lampu jalan pun runtuhh.lol.Makin hari,makin bertambah pulak ahli keluarga si nyamuk yang pentiingkan dirii ni,heran betul aku ! Aku ni bukannya kedekut sangat pun nak bagi darah ni kat dia,tapi pleaseee,jangan buat aku gataalll.Tangan,kaki semua dah bengkak-bengkak,aduiih --" Tiap hari aku teriakk,sampai nak keluar si anak tekak. "Bila la Nyamuk Nak pupus!"

Amboih ! Kenyang betul dia kan -,- erkk.

Nyamuk ni menatang yang pentingkan diri sendiri sampai tak hengat orang lain yang merana demam denggi dan gatal,bengkak satu badan errrr.Kena inform jabatan kesihatan la,jawabnyaaaaa.

You Might Also Like

9 Like This Entry:

  1. Nak wat cemana.. Dah hidup dia memang makanannya darah jer.. Huhu..
    Mieza Suri Shaklee

    ReplyDelete
  2. la ni betul betul marahkan nyamuk ni...he he he...jangan sampai bakar kelambu yer...

    ReplyDelete
  3. hahahahhahaaaaaa.... lucu2... dengan nyamuk pon nak cari gaduh . sabaq adam sabaq

    ReplyDelete
  4. haha. nyamuk ni dia makan darah yang bau manis. hahaha

    ReplyDelete
  5. paling tak suka kalau terjaga dari tidur sebab nyamuk.. memang saja mengundang kemarahan.. huhu

    ReplyDelete