Playboy Itu Suami Aku Episode 3 - Tonton Online | Adam Faiz


Thursday, 14 November 2013

Playboy Itu Suami Aku Episode 3 - Tonton Online

PLAYBOY ITU SUAMI AKU EPISODE 3 - TONTON ONLINE
[ CONTENT REJECTED ? KLIK SINI UNTUK VIDEO BARU {SINI} ]

Playboy Itu Suami Aku - Episode 3

PLAYBOY ITU SUAMI AKU - EPISODE 3
Drama Playboy Itu Suami Aku Mengisahkan Afina (Nur Risteena), seorang gadis lemah lembut dan sopan santun ditemukan jodoh dengan Adrian (Fattah Amin), seorang playboy. Afina mempunyai seorang adik kembar tidak seiras, Afisya (Cha Cha Maembong) ataupun Fisya yang suka bersosial dan merupakan salah seorang teman wanita kepada Adrian.

Pada awal perkenalan mereka, Afina disimbah dengan air lopak apabila Adrian membawa kereta mewahnya dengan laju. Adrian bukan sahaja tidak minta maaf malah dia tidak sekalipun memperlahankan keretanya. Raja Adrian Benjamin ataupun

[ READ MORE ...]

Pin It

No comments

Post a Comment