Pertama Kali Tengok Orang Pengsan !
17:53 - 13 comments

-
Assalamualaikum dan Selamat petang !
Ya,pertama kali,tolong jangan gelak.Even , dah berpuloh-puloh kali aku tengok orang pengsan dalam TV lol.Kejadian yang berlaku pukul 11.00 pagi tadi dekat rumah aku ..yang lagi parah, kakak aku yang pengsann ! Hah kau! tragis kan ? Aku sendiri pun tak tahu macam mana dia boleh pengsan dalam aku tengah pimpin dia ke kereta untuk hantar ke klinik sebab kaki kiri dia tak boleh gerak,Allahu.Terkejut betuul weh.betul-betul depan mata aku,maak aku dah mula menangis bagai bila tengok kakak aku ni duk pengsan lepas tu nafas tak henti-henti bunyii.Seraaam.....

Alhamdulillah,keadaan dah stabil,Allah permudahkan segalanyaa :') Tunggu keputusan daripada doktor,samada kena tahan dalam wad ke boleh bawak balik ke rumahh :) Doakan ye ...
LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

13 comments:

  1. kenapa akak faiz pengsan...aah yumida pernah menghadapi situasi yg sama
    panik jadinya

    ReplyDelete
  2. Leen tak pernah tengok orang pengsan depan mata, dalam tv pernah la. haha, semoga kakak adam cepat sembuh. amin :)

    ReplyDelete
  3. kita serupa. sy pun tak pernah tgk org pengsan yg real punya. dpn mata. hehehe

    ReplyDelete
  4. tak pernah jugak tengok orang pengsan ni. mesti kalut time kakak pengsan kan. harap-harap kakak tu sembuh dengan cepat

    ReplyDelete
  5. loia pon tak pernah tgk org pengsan. hahaha.. semoga kakak awak cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  6. dah ok kan?
    selalu tengok orang pengsan sebab masa sekolah dulu pbsm, selalu kena incharge masa sukan..

    ReplyDelete
  7. mcm mana blh jadi mcm tu..huhu
    moga semuanya selamat

    ReplyDelete
  8. Mcm mana akak adam blh pengsan ?
    Sakit ke ?

    ReplyDelete