Hujan Oh Hujan

Thursday, November 21, 2013

Hujan
Assalamualaikum dan Salam tengahhari
Pernah dengar tak lagu bangau oh bangau ? ala,yang burung bangau tu ? hihi.Remind balik masa tecik-kecik dulu duk nyanyi dengan kawan-kawan bila hujan turunn,mihmih.Sekarang dah besar gedabak,teknologi dah maju,entah,boleh jadi macam dulu lagi ke idok.Orang tua dulu-dulu cakap hujan ni rahmat,as usuall,bila dah masuk musim tengkujuh ni,memanng dari pagi hingga malam,asyik hujaan je..

Suasana pagi dah jadi macam petang,kalau dah masuk petang memang dah macam maghrib dah ! baju-baju dalam mesin basuh asyik duk bertangguh macam bukit dah aku tengok bahahaha,karang,takde baju nak pakai naya aku,sejukk.hihihi.Cuti sekolah ni,takde duk pegi bercuti malaysia ke apa,duk rumah,bukak laptop,online ha.,tu je keje aku.Kahkahh.Lagipun sekarang musim hujan,jalan pun licin,bahaya untuk pemandu berada di jalan raya.Tak gitew? ._. ringkas gila entri -,-


You Might Also Like

7 Like This Entry: