Bahasa Melayu Aku dapat E !

Monday, November 11, 2013

shout
Assalamualaikum dan Salam Tengahhari
Sedih weh,sedih.Macam-macam benda berlegar dalam otak aku masa tengok result BM kelmarin.Macam manalah aku nak jawab dengan mak aku nanti ? lagi-lagi aku ni anak cikgu kat sekolah tu.Lagi parah mak aku cikgu bahasa melayu form 6  !! Masa tu, aku memang terkejut gila-gila,rasa macam nak menangis pun ada .Kebetulan masa tu kat bilik guru,terus kawan aku,Mustaqim bawak aku pegi jumpa cikgu BM aku kat situ.Aku macam please-please...do something ? and then cikgu pun turut sama terkejut and cakap yang dia tersilap ! aku dalam hati macam nak melompat-lompat! terus cikgu calculate and then ko tahu ? aku dapt 85% A !! Yeyyyy !!! Masa tu cikgu bm aku memang tak henti-henti mintak maaf ko.Yang penting,aku tak dapat E ! Alhamdulillah,syukur :')

You Might Also Like

20 Like This Entry:

  1. Uih! Alhamdulillah ... nasib calculate semula..

    ReplyDelete
  2. weewww.....juling mata kalau dpt BM E hehe :p

    ReplyDelete
  3. huh buat suspens je, nasib baik ckgu silap kira. btw tahniah! sye ni bila dah naik f4 susah betul nk dpt A BM, asyik dapat B jeeee >< harap akhir tahun ni dpt A. dh buat karangan 560 pp tau huhu

    ReplyDelete
  4. haha..Terkejut bila bce tjuk entry ni,biar btol dpt E BM plak tu..Untung dpt A..

    ReplyDelete
  5. macam mana boleh silap kira. jauh pulak naik dari E ke A. apa2 pun tahniah ya

    recent post : Yuna Kini Di VEVO

    ReplyDelete
  6. hishh paan math got E T^T uhmm bm sama yeayy

    ReplyDelete
  7. Hehe sabar jelah, nak kena cikgu tu ada je salah kira pula ya.. hehe apa2 pun dah selamatkan nak jawab kat mak? hehehe tahniah..

    Menenangkan Hati Yang Kecewa

    ReplyDelete
  8. alahai...kesian dia ya. nasiblah tersilap. k, dah boleh senyum ni

    ReplyDelete
  9. sajer jer buat suspen tau.. buat tajuk yang tersangatlah gempak... anyway.. pernah gak jadi macam ni.. dapat result yang teruk.. memang rasa malu giler kalau dapat result teruk.. lagi lagi kalau anak cikgu.. nanti gerenti orang kutuk.. huhu

    ReplyDelete
  10. ces buat suspen ingat kan betol dpt E . baru nak bagi kata2 smgt xmau bagi down ,. harhar

    ReplyDelete
  11. buat kaget je laa adam ni. hhaha. btw, tahniah adam! :)

    ReplyDelete