Gambar Kucing Dikerat Dan Dibuang Merata Tempat
14:22 - 12 comments


Memang menyedihkan!!! sekali tengok gambar-gambar kucing yang dikerat dan dibuang ini membuatkan air mata menitis terlalu sedih kerana ada juga manusia yang sangat kejam yang sanggup melakukan sedemikian rupa.
sumber: gempakgiler

LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

12 comments:

  1. Ya Allah, sape punye keje ni? Tak berhati perut langsung! Kesian kucing tak berdose tu :c

    ReplyDelete
  2. ya Allah apa la dosa kucing tue,,dia pown nk hidup jugak,,sanggup diorang buat mcm tue,,

    ReplyDelete
  3. ya Allah, kesian kucing tu. siapalah yg tak berhati perut sangat ni

    ReplyDelete
  4. kejam gillleeeerr...mmg gila orang yang buat nie..

    ReplyDelete
  5. kejam gillleeeerr...mmg gila orang yang buat nie..

    ReplyDelete
  6. Ya Allah ;---; apalah salah kucing tu buat kat dia, sampai mcm tu sekali dikeratnya.

    ReplyDelete
  7. ya allah... kesiannya... tak sanggup nak tengok lama-lama.. kejamnya!

    ReplyDelete