Lagi: Ustaz Azhar Idrus Terus Dikutuk Teruk!
10:24 - 7 comments

http://4.bp.blogspot.com/-PD5k-mnIBNg/UaLSY4byAdI/AAAAAAAAbTU/YiDzzMaAWNk/s1600/UstazAzhar_Kahwin1.jpg


uai-di-kutuk-kahwin-3




LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

7 comments:

  1. lebih baik berdiam diri itu yg lebih okay. :)

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullah. byk ilmu sgt ke kita dok kutuk2 ustaz ni. kutuk org yg biasa2 pun x boleh oii.kite semua ade kekurgn

    ReplyDelete
  3. ek eleh . si saleh yaakob tu kawen empat takde la korang kecah , uai kawen 3 je pun ,, dah nak kutuk , ini la akhir zaman , maaf te , tittle awak tak sesuai. bukan dikecam peminat , sbb peminat uai tak cakap ck uh pun , itu mst sbb sakit hati , ape la korang ni, dengki sgt hati tu tak boleh nak tgk org bahagia , bkn dkt awk eh , tp dekat manusia yg bencikan uai . lebih baik jgn berckp dri bawa dosa,, sbb itu hukum .. biarlah dia nk crik yg cun pon , korang pun mst la nk cun kan , manusia ..hm .

    ReplyDelete
  4. islam menghalalkan lelaki untuk berkahwin 4 selagi dia mampu dan berlaku adil utk isteri2nya. daripada buat maksiat , x ada salahnya berkahwin ramai. urmm fikir dahulu sebelum mengeluarkan kata2. jangan sesenang hati kt mengkritik org lain

    ReplyDelete
  5. Ustaz ke ni? Ustaz bodo. Ustaz kawen mkn duit rakyat. Ceramah org byr kt dia, last2 duit buat kawen. Boooooo

    ReplyDelete
  6. nampak sgt jeles tengok org bahagia..Orang lain kawen 3/4 tak kecoh pun..UAI pun manusia biasa yang tak sempurna..biarkan lah dia..bukan dia menyusahkan kita pun..

    ReplyDelete