VIDEO GWIYOMI VERSI BOBO PALING MELETUP DI MALAYSIA

Wednesday, April 24, 2013


Video Gwiyomi versi Bobo adalah paling meletup dan hangat di Malaysia. Nampaknya Bobo yang semakin terkenal dengan parody Sayang kini muncul pula dengan lagu berjudul Gwiyomi. Pasti ramai teruja untuk menyaksikan gelagat spontan Bobo untuk lagu comel tersebut. Setakat ni, Bobo dah ada kemajuan kerana mampu hasilkan video berkualiti tinggi dengan bantuan Kaio Studio. Kat bawah ni adalah teaser dan video versi penuh akan muncul tidak lama lagi.



Video Teaser Lagu Gwiyomi Bobo
Walaupun hanya teaser, namun sudah mampu dapat tontonan beratus ribu dalam beberapa hari. Sangat hebat penangan Bobo.




You Might Also Like

6 Like This Entry:

  1. he3.. teman x minat bobo tp xtau nape macam rasa nk tengok je gwiyomi versi bobo

    ReplyDelete
  2. dah tgk bideo ni. Tak sabar nak tgk pula bobo buat gwiyomi gitu. hehehe

    ReplyDelete
  3. selalu dengar nama dia ni femes sbb parody Sayang.. parody tu pun tak tengok lagi.. apatah lagi gwiyomi versi Bobo.. hehe :)

    ReplyDelete