Tempahan Header Blog dari Miss Za Done!

Saturday, April 13, 2013

Asssalamualaikum
Alhamdulillah,tempahan header blog daripada sis Miss Za  sudah aku siapkan sepenuhnya! Syukur sangat-sangat sebab dia berpuas hati dengan usaha aku hihi.Tak sangka ada jugak yang sudi menempah :).

sila klik gambar kat atas untuk tumbesaran yang padat lagi sihat hihi..
And-and,macam yang dijanjikan,aku akan bagi footer blog percuma uolzz .nah! julingkan mata anda semua ke bawah.

simply siti je.ceyh..takda secantik siti nurhaliza,and takde secomel Kak ton kahkah!
Yang nak tempah jugak,PM aku kat fanpage di sidebar okayh hihi.Assalamualaikum


You Might Also Like

5 Like This Entry: