Video|Malaysia Anjing Babi?

Saturday, March 09, 2013

بسم الله الرحمن الرحيم|Asssalamualaikum


err.Mulut tu tak boleh bukak besaq lagi ka ? kasi masuk lalat!

Anyway,aku tak nak cakap panjang,bukak je FB pagi tadi semua orang duk pakat share video ni haha :P kelakar pon ada +geram pon ada jugak -,-..siapa yang belum tengok lagi? boleh tengok kat bawah ni ;)


Poyo gila aku tengok mamat ni 

sila bagi pendapat atau sebarang komen sal video kat atas ni bila dh habis tengok ok ;)

Assalamualaikum









Entry Kat Bawah ni Lagi menarik!

You Might Also Like

3 Like This Entry:

  1. ini macam orang pon hade!!!well....buat sesuatu biar gune otak....huhuhuhh!!!

    ReplyDelete
  2. wah rajinnya dia reka lagu untuk malaysia.....terima kasih je la, susah2 je..

    *tumbok muka kau

    ReplyDelete
  3. nak gelak je tengok muka dia. dia ni dah kenapa. kena sampuk eyh?? hahahaha!! >.<

    ReplyDelete