layakkah blog ni Masuk Majalah Remaja? xD
18:09 - 4 comments

بسم الله الرحمن الرحيم|Asssalamualaikum
    

Tadi tengah hari ada Blogwalking kat Blog ni tssssskk sini
errrr.. and than terkejut gila kot :0 serious terkejut bila dia buat entry pasai blog dia masuk majalah remaja! wau retis kot xD! yang nak baca entry tu klik sini..and than timbul rasacemburu,iri hati pulak dalam diri gatal nak masok majalah remaja jugak! -,-"adoiyya* jemput ketawa* lepaistu try google cari tutorial cam mana nak masukkan blog kita dalam majalah remaja ..baca punya baca and dalam hati cakap "kenapa aku tak tr je kan?" bukan susah pon..just hantar email and terus jadi Famous macam biskut kat bawah ni kahkah

encik Famous Amous xD

By the way,aku bukannya gila famous ataupun retissssss sangat sampai sampai terhjat nak apply blog pilihan remaja kahkah!"Blogging is not to find a little famous" and last pikir baik-baik ,terus tak jadi nak apply kehkeh -,-" sampai-sampai kerja sekolah tak hadap-hadap *sigh*.Sebab aku tak apply benda tu? First, sebaib aku pikir umur aku dalam dunia maya ni masih muda and masih ramai lagi Blogger-blogger kat luar sana tu yang berbakat dalam dunia ni .second, sebab aku newbies tak sampai setahun pon lagi dalam dunia ni dah berangan nak masuk majalah -,-" and yang second tu sebab yang terkahir kenapa aku tak apply benda ni huhu :'(

yang nak apply boleh ikut cara kat bawah ni :D credit to: sini


1. 5 Print Screen gambar blog korang tu. Print Screen je part Header, body, footer dan lain²..
2. Buka email, emailkan kepada 
-m.shahir@karangkraf.com
-ju.munira@karangkraf.com.my
(hantar je email tue ke dua-dua email yang kat atas ni)

3. Dalam email tu, taip nama penuh, alamat dan umur
4. Ceritakan mengenai blog korang secara ringkas dan menarik! =)
5. Hantar. Kalau ada rezeki blog anda terpilih.. Tahniah! Alhamdulillah.. 


Kejap, pastikan blog korang mmg betul² kemas/ringan..


selamat mencuba and Assalamualaikum^^
Entry Kat Bawah ni Lagi menarik!
LEAVE YOUR COMMENT HERE, I WOULD APPRECIATE THAT TQ
No spamming.
No harsh words.
Sign in to comment.
Mind your language.
I will reply your comment within 24h.
Mind to click my nuffnang, I will click yours back.

4 comments:

  1. wah klu lah blog saya trpmpang masuk majalah urghhh,,, wat malu je... hahaha... oghang dok nengokje la... hahaha xda privacy dah cm tu.. kihkih

    ReplyDelete
  2. jom memeriahkan segmen nie :)

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete