Jom exchange Banner!!

Tuesday, January 22, 2013

بسم الله الرحمن الرحيم|Asssalamualaikum
Grab It!
Photobucket

Alhamdulillah dapat lagi kita bersua dalam dunia Maya nie.
kehkeh!.ok kejap! ehem ehem..terkilu kejap nak cakap..
so,seperti sedia maklum,blog nie dah banyak berubah! huhu..so,aku nak ambil
 masa nie nak ajak korang exchange banner blog ngan aku,
kehkhelkeh..Blog nie dah ada Banner rupanya..Yup!memandangkan
 sudah 8 Bulan 20 hari dalam dunia Blogging nie so,terus buatbanner kehkehekeh.
ok malas nak cerita panjang kalau nak exchange banner blogjust comment kat bawah ok ;)
 but banner blog aku mestilah ada kat blog korang jugakla kan?baru adil!taknak banner korang ada kat blog aku,banner aku xde kat blog korang!take a note!akan diperiksa!!ok takde apa nak cakap
 see you next time InsyaAllah ;)

Assalamulaikum


You Might Also Like

2 Like This Entry:

  1. Alamak blog aku tak der banner ler ecganhe ler..hehhehe
    Tapi tak per saya dahmasuk dalam bloglist kira exchange jugak kan..hahhaha

    ReplyDelete